dagen+ outfit

Hemma från skolan idag och lyckligt nog fick jag gå hem:) Men det var faktiskt skönt, och det var ju typ bara en km typ men att gå i det soliga vädret går verkligen inte att klaga på! Aja, har iaf ätit nu eftersom jag har träning ikväll! Roligt att jag ska spendera min lediga kväll på en träning?! Nej usch. MEn skolan idag var iaf ganska chill, torsdag blir ju dock värre eftersom jag ska labba i nationella (no, kemi) Bläää. Hoppas gud vakar över just mig då och ger mig all lycka i världen.. Nej nu ska jag inte babbbla, här har ni en outfit, fast hade fock inte brallorna, bytte mot ett par treggings.. Vågade inte ha istoppat, feg som jag är.. :(
/ amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0