Har ny lånemobil, igen..!

Hemma från utvecklingssamtalet nu och allt var positivt utom Annelies "del" hon ser typ bara negativa saker och säger "du har utvecklats" Jaha?:) Haha, störd kärring! Men lilla Ann-Kartin, vad jag tycker om henne :):) Världens bästa lärare, tro mig! För övrigt sitter jag i sängen och så äter jag risifrutti med! Klockan åtta ska jag gå ner och kolla på Sveriges värsta bilförare, jag& Linnea är ju för fasiken med! :D (BILD KOMMER!) Så nu får jag väl förbereda mig ner till tv'n, men innan dess ska jag välja kläder till imorgon och packa väskan också, till imorgon men mer om det senare!
BIG LOVE!

/ amanda

Kommentarer
Postat av: linnea

& vems älskade mobil är det du får låna då?! ;)

2011-03-17 @ 19:34:23
URL: http://linnneaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0