JAG LEVER



Förlåt, förlåt och åter igen förlåt för världens kassaste uppdatering! Men eftersom jag stack iväg igår lite stressande så hann jag faktiskt inte. Men aja, nu är jag här iaf!  Torsdag idag alltså, min dag började med nationellt prov i no (kemi) och så slutade jag idag vid två, dock fick jag vara kvar men det gjorde absolut ingenting eftersom man Charlie gjorde min dag:) Menmen, kom hem från träningen för en kvart sen typ så har bara hunnit att äta. Så nu ska jag gå ner, borsta tänderna och sendan sova! Blev jätte sent igår! Men vi hörs imorgon, eller om vi har tur så hörs vi i skolan eftersom jag ska använda en data imorgon ;) Godnatt!

sandra om vill ha:
vart kan man köpa dom? :)
IP: 195.67.122.81
24 Mars, 10:03

Shortsen finns på H&M! :)
/ amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0