underhåller mig själv

Är fortfarande barnvakt men nu håller hon på att bli trött så nu är det sängen som tar hand om henne, jag gör ju typ ingenting ;) Men under kvällen har jag sysselsatt mig rätt bra, har t.ex målat naglarna, bara fila med och så får vi se om det blir någon färg men tror jag hoppar över det.  SEn har jag provat lite kläder så jag vad jag kan ha om jag får nödfall! Inte riktigt klar med kläderna så ska fortsätta att prova lite till. Och sen äter jag kewi som jag inte ens tål, eller gjorde inte det förr i tiden var ju ett tag sen så kanske klarar av det nu! ;) Har inte känt av den än iaf, men sånt man märker. Men vi kan höras av snart igen, njut av två kewi bilder!
/ amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0