VÄRLDENS ROLIGASTE BILD

Nu har jag fått reda på hur vi gör med morgondagen. För det första så får jag sovmorgon eftersom vi åker runt elva tiden, sen så sover vi här i Sverige på typ ett vandrahem (?) Tror jag det var! Sedan så kör vi vidare dagen efter till Norge, som tar ungefär bara två timmar från där vi sover! Så alltså hörs vi imorgon, och jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt och bilder från min semester! Jaja, nu börjar jag bli riktigt trött så jag ska nog faktiskt ta och lägga mig så jag orkar med hela bil resan imorgon coh så ska jag inte glömma att ladda min mobil så jag kan smsa miljontals med sms! Fast jag kommer nog sova hela bilresan med shit the same! Vi hörs imorgon i vilket fall som helst, godnatt!
/ amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0